joi, 25 iulie 2013

Placintele cu dovlecel

Le-am gustat in concediu (facute pe plita incinsa) si m-am gandit sa le incerc si eu acasa, bineinteles coapte in cuptor. Sunt atat bune si simplu de facut, incat chiar merita incercate. Asadar...


Ingrediente
- 1 kg dovlecei (mici)
- 1-2 linguri faina
- 1 ou
- 50 g cascaval
- o lingura marar proaspat
- sare, piper (dupa gust)

Se rade dovlecelul se adauga putina sare si se lasa sa stea cam o ora, timp in care se inmoaie. Apoi se stoarce bine si se amesteca cu cascavalul (ras marunt), oul, mararul si faina (una sau doua linguri in functie de cat de bine ati stors dovlecelul). Se potriveste de sare si piper si cu o lingura se formeaza placintele in tava, pe foaie de silicon (sau pe hartie de copt). Eu am facut 7 bucati cu diametru cam de 8-10 cm, insa se pot face si mai marunte.


Se da la cuptorul incalzit la 180 grade pentru 30 de minute. La jumatatea timpului le-am intors, pentru a se rumeni pe ambele fete.  


Bune atat calde cat si reci (langa o salata de rosii de exemplu).

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu